Daisypath Anniversary tickers

SO FUNNY

3 orang budak mahu bergaduh dengan aku? Wehh , aku cuakk dohh ! hahahahahahahahahaha:D
Pukul 2 pagi call aku sbb nak cari point dengan aku? heyy girls , korang memang nak melawak ke ape? sudah sudah lah nak melawak pun tunggu lah aku bangun esok pagii . Kau nak cari point dengan aku sbb kau kata azwa cakap yang aku kutuk kau depan dia? Okayokay . aku tak boleh nak tutup mulut orang tapi kebenaran aku tak kutuk kau tapi aku kutuk dia . Ya ya , aku kutuk dia belakang dia sbb aku nak jaga hati dia . Aku malas nk bergaduh dengan dia sbb aku sabar lagii . Heyy , skrg ni dia dah melampau dan aku pun dah tak nak sabar . Insyaallah aku akan face to face dengan korang . Tapi aku nk semua barang aku yang dia amek TANPA kebenaran . Ingat eh , jangan nk buat lupa . If betulbetul nak fight dgn aku , sila cukup kan duit untuk bayar semua hutanghutang dan bayar apa yang dia dah amek atau lebih senang lah kan , apa yang dia CURI . Haa , aku pun sbenarnya banyak point nii dengan korang 3 orang . So , bersiap sedia eh (;

p/s : jangan nak buat drama sedih time aku dah bgth satu PER satu kat korang . sebab aku takde masa dengan semua itu and for you JERK , goto the HELL .