Daisypath Anniversary tickers

Woahhh !

Damn ! Abang dia ke tu? Pergh ! kenapa aku tak tahu yang dia tu adik mamat tuu? Weh weh , gentle aku tak tahu dohh . Rasa mcm nak menjerit je sekarang nii ! :O Best nya dapat abang yang sporting mcm tu doo . Aku dapat bayangkan kalau aku dpt abang yang mcm tuu :) Alangkah bahagia nya hidup aku ni kalau dapat abang yang boleh dengar semua prob aku and boleh cerita segalanya dekat dia . Wuuuuu aku ingat mamat tu bf dia pokk !

First aku jumpa mamat tu aku tengok mcm gila-gila and sporting habis . Pastu dia pun dtg and hug, abang dia tu pun tarik telinga dia . Haha comel comel ! Sukaaaaaa sgt sgt sgt tgok adik beradik yang mcm tu . Abang-abang aku ni tak pernah nak dgr prob aku . Memang abang aku care pasal aku tapi dorg care yang mcm 'buat bodoh tapi amek tahu' . lebih kurang lah , kalau keluar pun tak pernah nak ajak lepak sama -.-"

Ah , tak heran lah ! papepun , saya bersyukur kerana dapat keluarga yang the best untuk saya .
Allah tahu segalanya :)

THANK YOU ALLAH