Daisypath Anniversary tickers

UP

hello ,

pagi yang indah lagi dingin membuatkan aku merasa begitu bahagia. aku melayan perasaan dengan angin yang lembut penyapa pipi ini. Tiba-tiba ada suara orang kedengaran memanggil nama ku. Aku terdiam,aku mendengar suara itu makin lama makin dekat dekat dekat dan dekat ! rupanya abah jerit suruh jemur baju kat belakang. Ek elehh,kacau betul lah aku baru nk amek fell atas katil ni. bagun dari tidur aku terus cari phone yang slalu di sebelah walaupun tengah berak. kiranya handphone ni lah sebahagian dari hidup aku. Yeke? Entah lah,main ckp je. Hm,dapat je jumpa phone aku tgok ada msg. Bila open je msg tu,aku baca 'babyiloveyou ! and imissyousomuch !'. Aku pelik,kenapa dia msg aku mcm tu pagipagi buta?Dia nk pergi mana? Hati yang gembira bertukar menjadi persoalan. Apa yg dia maksud kan dgn menghantar msg sebegitu rupa? Aku terus basuh muka dan gosok gigi,aku jemur semua baju and aku mengadap pc ini. Aku on fb tgok adik dia on,aku IM adk dia tnya mana dia pergi? Adik dia kata dia pergi kem, megat ajak. Yes,bgus lah sbb tak bgth. Tahniah! then aku bukak blog dia aku baca dia ada update benda baruu wehh! Sebenarnya ada dia nyatakan disitu tentang kem dia nk pergi hari ni. Kenapa aku tak perasan smalam? Aku rasa aku bukak jugak blog dia. argh! nvm lahh kan. yang pentingg aku memang rindu diaa.

err,awak kat sana jaga diri ya? saya sayang awak (':