Daisypath Anniversary tickers

If that`s the best


Apa yang kau fikir tak mungkin ianya betul , tapi cuba kalau kau dengar kata hati kau sendiri? Haa maybe ianya boleh menjadi yang terbaik . Kata Hati , aku pun suka juga dgr kata hati aku ni . kadang kadang melampau sangat sampai semua orang tak suka . Haha yela kan , aku buat benda bodoh dan ikut kata hati sangat . Hii tapi kadangkadang kalau dah bengang sangat aku buat je aa . Kesah lah pulak aku dengan orang sekeliling . Yaa , bagi aku dunia nii milik aku ! Wah mcm sial , padahal kejap je pun kat dunia ni kan .

Haa hati aku kata sekarang, kalau lah boleh undurkan masa balik ! Mesti aku taknak jadi mcm sekarang. Haha i mean bukan taknak semua just segelintir yang aku taknak tu je aa. Macam ahmad iqbal fitri nii , aku nak lahh . Yang tak bagus je aku tak , cthnya bermusuhmusuhan nii aa. banyak sebenarnya kalau cerita pun takut aku pulak duduk depan PC ni sampai 2011 . Banyakk lah kan maksudnyaa . Haihh faham . .

Ni nak cakap sikit lah kan , kenapa aku skrg teringat balik kat dia? Apa patut ke aku add FB dia? Aku rasa aku dah ada FB dia tapi just tak tegur . Mcm baru kenal je rasanyaa tapi sbenarnya lama dah kenal . Fuhh , jangan main gila dohh . Aku sayang ebal , aku sayang ebal . Just forget it!

okay lah , kepala dah pening mata dah mengantok . SELAMAT MALAM