Daisypath Anniversary tickers

cannot sleep


Haa bilaa hati mula risau , mata tidak boleh lelap , kepala makin serabut , apalagi yang boleh aku lakukan selain mengadap pc ini . Walaupun membuatkan kepala aku sakit dgn mengadap pc ini , aku tetap akan mengadap untuk menghilangkan bosan dlm diri ini . Aha gituulahh kan ? Hm , esok sekolah , i mean last sekolah then cuti 2 minggu . Alaa tu pun sbb nak raya kann , ha ckp pasal raya kan apa korg punya tema tahun ni ? Aku punya familyy mcm biasa lah kan , tak akan jadi boria , semua lain warnaa takde tematema nii . Hee , tahun nii aku punya baju warna purple aku pun tk tahu kenapa aku nk purple , mybe sbb baju kurung aku takde warna purple dohh . Aha sbb tu lahh kott enn . Er,esok mybe aku fly kott . Aku lepak rumah shaa or hamdan , aku ingat nk lepak rumah azwa jee . haha malas nk p rumah dorgg tuu . Bukan boleh buatt apa pun if lepak rumah dorgg , nk tido pun susahh sbb tk selesa yela kan dorg lelaki kann . haha if rumah azwa bogel pun bolehh en en ? haha bodoh lahh aku nii . . Hm, papehal esok aku kena msg shaa dlu tanya nk lepak manaa . qilah ajak p bb lagii esok . aduii pening kepala akuu . HAHA okay aa byee nyte ^^