Daisypath Anniversary tickers

Shh -__-



18th june 2010 , Friday

Aku dijemput for birthday party tuu?What?Bukan aku tak d jemput ke?Haha ingat dah delete aku dari group tu lepas aku break off dgn acap.*Bila aku cple dgn dia?Lama dah,break dah pun okayy!
Ha aha,korg tak takut ke nanti aku buat riot kat party tu?Aku ka
n masalah sikit.ngee. Eh,act siapa yang ajak aku ni?Kang aku datang pulak ada yang tak nak datang sbb nya tkk suka aku ada.Then,aku pulak yang kena kang. Hm,takpelah.kalau ada pape hal,nanti aku ASAP kat korang okay? -habis cerita pasal ni-

__________________________________________________________________

Dulu aku tak pernah bosan , muak , nak muntah or whatever lah bila aku pandang kau.

tapi sekarang ,aku mula benci,muak,nk muntah,bosan bagaibagai lagi lah bila pandang kau.

Dulu time aku dengan kau aku happy je sbb dgn kau lah aku dapat ramai kawan.

tapi sekarang,bila kau ada yang baru,aku pun dah tk dpt ramai kawan.

Dulu aku selalu dapat boyfiee kalau aku ada dengan kauu.

tapi sekarang,bila aku dengan kau aku dapat banyak masalah.

Aku mintak maaf wahai MYSPACE ku .